Onsdag

Utan några som helst påminnelser om att skriva i bloggen gör jag det alldeles på egen hand. Yeah, ett mycket bra framsteg. Allt tack vare Sofia, haha. Tryckte precis av telefonen efter att ha pratat med madde i nästan två timmar, vi hade så mycket att prata om eftersom vi inte träffats på nästan två veckor. Jag saknar dig gumman! Under drygt en timme av detta telefonsamtal var jag ute på en promenad. För er som känne rmig vet att jag stundvis kan vara ganska klantig, och idag var just en sån dag.... Nu tror jag ni är väldigt nyfikna?! Så jag ska berätta.... Som jag har berättat tidigare så skulle jag ha datakunskapsprov idag (gick jättebra) och när man var klar med provet fick man sluta så jag packa ihop min väska och åkte hem. Skönt att sluta tidigt tänkte jag, både jättehungrig och iskallt ute så jag fantiserade bara om mitt fantastiska hem.Men... när jag komme rfram till dörren kommer min ibland sega hjärna på att jag inte har några nycklar. Så vad gör man?! Det vara bara att hitta på något. Min förklaring till den långa promenaden. Men nu är jag äntligen hemma, så där härligt varm och en väldigt mätt i mage.

Nu ska jag vara lite kreativ och plugga till spanska provet som är imorgon. Hmmmm boooooring..... Snälla någon, rädda mig?! Aja tror inte det är någon som vill klä ut sig till mig imorgon och gå och göra provet? Så det är väl lika bra att öppna boken och börja plugga. Puss puss, ha en bra dag ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0