Onsdag

Tack Sofia, Madde och Linus för en fantastisk rolig kväll igår. Planerna var ju från början att bara Sofia skulle sova över hemma hos mig men även Madde och Linus tog oss sällskap. Väldigt roligt, det måste vi göra om någon gång!
Men nu sitter Sofia och Linus på tåget (tror jag iallafall) och jag och madde är hemma hos Madde. Medans madde springer runt med plattången, mobilen och massa kläder passar jag på att skriva ett litet inlägg. Senare idag (eller kanske om en timme) ska vi dra iväg mot stan och träffa upp flicksen för att sedan åka till Solna och klippa oss. Men jag har panik och beslutsångest.. för jag vet verkligen inte hur jag ska klippa mig?!  Men det blir nog bra, hoppas jag iallafall.

Efter klippningen ikväll är det bara att åka raka vägen hem för att sedan åka till damlagets träning som jag ska vara med på idag. Skiiit lång träning, tror jag det var. Eller var den långa träningen på torsdag? Aja skitsamma.
Åhhh herregud det är onsdag och imorgon är det torsdag kom jag precis på!!! Imorgon kommer ju märta! Guu så roligt. haha fast först ska jag jobba på morgonen, börjar redan klockan sju.... Men shit vad vi ska ha det roligt!

Aja nu roppar madde, puss puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0