Onsdag

Nu under vår halvtimmes rats passar jag på att skriva lite i min älskade lilla blogg.
Imorse var jag inte med på innebandyn eftersom jag blivit dunder förkyld, så är det när man är med på filminspelningar och måste stå ute hela dagarna. Hehe, hade tänkt att vara hemma idag eftersom min kropp käns helt trött men madde padde tvingade mig. Hihi, du fattar...  Så nu sitter jag här halvsovande och frussen i klassrummet och väntar på att klockan ska slå kvart över tre så jag någon gång kan få komma hem till min säng. En liten vila iallafall innan jag måste plugga . Den här sega Nicole jag blivit under de senaste veckorna funkar ju bara inte, måste skärpa till mig. Så idag blir det hårdplugg; har tre prov nästa vecka och har ju bestämmt mig för minst VG på varje prov i gymnasiet. Hit tills kvg på alla. Hoppas det håller i sig. Nästa vecka väntar det alltså ett spanska, engelska och datakunskaps prov. 

Inte nog med att man var helt slut i benen efter igår utan mitt i natten skulle vi ha fysträning med innebandyn (min natt iallafall som betyder att träningen slutade halv tio). Haha fett tungt det kändes. Kan ju säga att jag inte gjorde mitt bästa eftersom benen värkte och huvudet dunkade. Men jag gjorde mitt bästa... säger vi iallafall. Kan ju också bero på att jag är sjuk. Måste verkligen bli frisk till helgen.

Nu börjar lektionen, puss puss  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0