Solna

Solna blir rubriken för detta inlägg eftersom jag tillbringat hela min dag i denna lilla stad. Planerna var att jag madde och therese skulle klippa oss men som jag redan misstänkte innan vi kom fram så hittade vi inte frisörsalongen (madde hade bestämt sig för att klippa sig på ett speciellt ställe) Så jag therese och therese gick runt och klagade i kylan medans madde sprang runt på varenda hårsalong för att hitta vägen. Men nej, det hjälpte inte. Istället gick vi in i Solna centrum och träffade Alex (deras kompis) och sedan åkte jag hem.
Var typ uuubbber hungrig, kall och trött så jag orkade inte hänga med dom in till Östermalm för att klippa sig där (på min hårsalong) så jag får klippa mig där nästa vecka istället. Nu ligger jag och slappar och försöker få lite energi till träningen som är om ungefär en timme.

Puss puss, skriver nog ikväll igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0