Söndag

Här kommer mitt "riktiga söndagsinlägg". Inlägget från natten blev ju lite av en blandning, om ni kommer ihåg. Haha usch vad trött jag var när jag skrev det, ser det nu när jag läst igenom det. Stavningen är ju verkligen inte bra.... Bra att inte svenska läraren läser detta.
Deppigare dag än denna får man nog leta länge efter. Det har som gott som regnat hela dagen, och inte lite regn inte. Utan typ spöregn. Usch det tycker vi inte om. "tjejer akta håret" eller kanske jag ska varna alla killar med deras wax, gelé och va ni nu har?! Haha under min tid i min lilla killklass har jag märkt att killar faktiskt nästan är värre än tjejer. 
I detta spöregn drog syrran med mig in till stan för att köpa skor. Först kändes det tugnt eftersom jag sov så gott haha men sen väl inne i stan vakna' jag till. Syster min köpte skor och jag köpte världens godaste parfym. Jag skojar inte, utan det är verkligen den godaste doften! Den lila naomi Campbell. Så nu kommer jag och säkert alla andra gå och sniffa på mig. Haha nemen fy vad knäpp jag är.

Magen börjar kurra, ska nog ta de tio trappstegen upp till köket och göra mig en smaskig macka. Ost, skinka och gurka. Smaskens! hehe. Sorligt att lämna mitt underbara rum...... :P
Ny design (igen) vad tycker ni?

Puss puss ♥              
                                                                               


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0