Tisdag

Så här kan det ju bara inte vara, att sofia ska behöva säga till mig för att jag ska skriva i bloggen. Skäpning på det Nicole Cedergren! Nu när jag ändå pratar om Sofia kan jag ju säga att den där lilla sötisen var med på tv igår, något hon är väldigt stolt över....Hihi nejdå det ska hon vara, hon är ju värsta tv kändisen nu! Och jag är hennes kända kompis hihi
Men det finns faktiskt en liten ursäkt till varför jag inte skrivit, jag har inte varit på bästa humör precis. Hänt lite saker, eller en sak igentligen och det har forfarande inte skett någon förändring. Och idag blev det bara ännu pinsammare.... men aja jag får lära mig av mina misstag, eller misstag kanske man inte kan säga. Eftersom jag vill och har velat så länge. Men nu vet jag inte hur det blir. Men hoppas för det kändes så rätt, så mysigt och så sant. Men en sak vet jag, och de tär att jag aldrig ska ljuga eller iallafall inte överdriva utan bara vara mig själv hela tiden. För allt kommer fram... och det här ångrar jag så himmla mycket, vet inte varför jag sa så. Men hoppas du kan förstå..

Idag hade vi vår kära engelska lektion på tre timmar som slutatde med ett prov, vi fick dock sluta typ 45 minuter tidigare så det var skönt. Provet däremot gick väl sådär, aja vi får se vad det blir... Idag på morgonen på hälsa lektionen fick jag tillbaka en inlämningsuppgift som visade bra resultat, ännu ett MVG! hihi helt otroligt, har fått det på alla prov nu. Är det verkligen likt mig? Njaaa inte direkt, men jag har väl bara blivit väldans smart på senaste tiden (okej jag hade bra betyg förut med, men aldrig att jag fått 4 mvg på rad så här plus att det är alla prov vi gjort) Kanske beror på all den fisk jag åt förra veckan?! Haha hörde ni gott filk Jag åt fisk! faktiskt tre gågner ojojoj, nytt rekord

Direkt när jag kom hem från skolan idag satte jag mig och plugga till spanska provet som är på torsdag, mycket glosor och mycket text att komma ihåg men det ska nog gå bra. Måste ju träna inför datakunskapsprovet som är imorgon också! Shit minneslucka om det... men får göra det ikväll :O haha

puss puss, bara två dagar kvar i skolan innan det är loooooovvv!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0