Tisdag

Igår eftermiddag fick jag ett otroligt roligt telefonsamtal. Jag fick nämligen en förfrågan om en statist roll i en Beck film. Och gissa om jag blev glad! Jag var helt sprallig hela kvällen. Hahaha, så idag har jag varit ledig hela dagen och varit på filminspelning. Får dock inte säga något vad jag/alla gjorde, men det jag kan säga är att det var otroligt roligt. När man är med i en film är det viktigt att komma ihåg utgångspunkter mm. och man kan ju säga att jag kom ihåg min iallafall..... Jag skulle nämligen börja bredvid/bakom Mikael persbrandt (gunnvald Larsson). Hihi upplevelse eller vad?! Näh jag skoja han är ju en helt vanlig person. Så några få ord utbytte man med honom..
Inspelningen var utomhus så jag har som gott som hela dagen stått utomhus och gjort om en scen typ hundra gånger. Och jag har helt ordagrant nästan hållt på att frysa ihjäl. Men det var bara att bita ihop, så är ju filmbranchen. Men det är värt det! Det här kommer jag ju troligtvis få göra flera gånger eftersom jag nu finns med i deras register. My

Varm och skön sitter jag nu här hemma och tänker på min otroliga roliga dag jag upplevt. Ikväll är det fysträning, från klockan åtta till halv tio. Hur ska jag orka?! Jag har ju fanke mig stått, gått och spelat hela dagen. Men aja man får väl även denna gången stå ut. Däreomt kanske det inte är jättebra att träna när man är så här förkyld som jag är...

Pussar och kramar från en helt sprallig och glad Nicole! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0