Torsdag

Käns verkligen som om den här veckan aldrgi ska ta slut. Dessa tre tidigare dagar har känts jättelånga, och inte heller denna dag käns lugn och skön. Dessa torsdagar blir jag bara så trött på.... Tänkte stanna hemma idag (hehe tänkte skylla på halsont) men på något sätt hamnade jag här ändå. Nu är det lunchrast och klockan tickar ner mot spanskalektion. Måste nog träna lite på glosorna....
Innan rasten hade vi matte. Vi fick tillbaka matteproven som vi gjorde förra veckan vilket visade väldigt bra resultat. Absolut det bästa matteprovet jag någonsin gjort. Haha vad har hänt med mig?!

Ikväll blir träningen i en form av träningsmatch mot P-94. Haha dom är ju liksom två år yngre. Pinsamt om vi förlorar, men det går ju nästan inte att spela seriöst. Men vi ska försöka. En vinst måste det iallafall bli!

Puss puss, nu måste det pluggas på spanska läxan ( perfekt att plugga i sista sekund! )
♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0