Torsdag

Vaknade imorse av lock för öronen, täppt i näsan,jobbig hos och irriterasnde hals. Ni kan nog gissa att jag stannade hemma idag från skolan. Skulle aldrig orka ta mig dit, och ännu värre behöva använda den där lilla saken där uppe för att tänka. Så idag ska jag vila riktigt mycket så jag blir frisk till helgen. Jag vill ju inte missa matcherna och träningen imorgon. Wiiii stora hallen! Träningen ikväll blir dock inställd för min del.... men aja viktigast är att jag blir frisk.

Nu ska jag krypa ner i sängen med en skön filt och kolla på nån mysig ligga-hemma-sjuk-dagsfilm (nytt ord by me) . Hihi det blir nog nån bra . Men vilken? Får kolla igenom vad jag har på datan... Snuviga och hostiga hälsningar från mig (inte pussar och kramar idag för tänk om jag smittar er?!) haha ♥

    Lite nya bilder,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0