Torsdag

Torsdag kväll ligger jag här i min säng och känner nästan att mina händer dras mot datorn. Jag har kommit in i min bloggtid igen och kan verkligen inte lägga mig utan att skriva lite i den. Medans jag ligger här i min underbara säng (haha undra hur många gågner jag nämnt min säng i den här bloggen?) ligger Märta och Lovisa på en varsin madrass nedanför min (underbara) säng och läser, eller njaa det är bara märta som läser. Lovisa vet jag inte vart hon är haha.
Efter en väckarklocka som ringde 05.40 i morse, hårt jobb och drygt tre timmar innebandy träning med damlaget känner jag mig ganska så trött. Elller väldigt trött om jag ska vara ärlig... Det typ värker i mina ben och jag vet inte hur jag ska ligga, stå eller sitta för att få bort dessa "kramper" Tröttkramp? Kan man säga så, aja ni kanske förstår? Men med min smart jättefina blonda hjärna (på tal om blond, jag färgade mitt hår igår, fast bara så utväxten försvann kanske något ljusare) tror jag att den enda medicinen för denna trötthet är sömn, Eller tror, jag vet rättare sagt.

Imorgon ska vi iväg på en hel shoppingdag i stan, en riktig "girlytrip". Planerna är att vi ska shoppa, shoppa, äta lunch, shoppa och åter igen shoppa. Det blir alltså jag, Lovisa, Märta, Mami och Maria och jag är säker på att det kommer bli en toppendag. Jag behöver verkligen klädder!! :O framförallt jeans. Perfelt eftersom studiebidraget komidag? Eller kommer det på måndag? Aja skit samma, pengarna rullar in som dom ska. Haha

Men nu orkar inte mina ögon vara öppna längre, jag måste göra dem en tjänst och låta dom vila. En vila på fleeeera timmar, för nu jädrans ska jag sova länge imorgon. Iallafall längre än idag, hehe  ill och med klockan åtta är ju sovmorgon om man jämnför med i morse. Men imorgon blir det en riktig sovmorgon. Aja god natt
puss puss, skriver imorgon om jag hinner. Måste ju vara lite social också haha ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0