Torsdag

Ett snabbt inlägg innan batterierna på datan tar slut. Mycket stress idag måste jag säga.... haha
Efter skolan idag träffade jag sofia, madde och linus. Vi kunde tuvärr inte vara så jättelänge men vi hade det absolut bäst ändå. Eller vad säger ni sötnosar?
Funderar på att sätta lösenord på min blogg. Vet inte vilka som läser den, men känner att jag bara vill att några ska läsa den. Personer jag bryr mig om och gärna vill dela min vardag med. Så om du vill läsa min blogg så är det bara att fråga efter lösenordet. Jag blir bara glad av att höra det.

usch imorgon är det matteprov, första i gymnasiet. Måste verkligen göra mitt bästa. Som alltid alltså... haha
7 % batteri kvar..... jag tror jag måste börja avsluta.

Puss puss ♥

lite ny design, inte så snyggt. Men ska göra helt ny till i helgen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0