Sanning

BRUKAR DU:
Peta dig i näsan:
Nej usch
Titta på dig själv i spegeln: ja väldigt ofta
Skrika: Ja det händer
Sova: Ja, men alldeles för lite
Ha ångest: ibland
Skada dig själv med flit: Nej aldrig
Ta mediciner du inte borde ta: Nej
Vilja dö: nej!
Klä dig i svart: Ja det händer
Gå i skolan: Japp
Röka: Nej
Ljuga: Inget jag brukar göra men vitalögner har väl hänt någon gång
Lita på folk: Har svårt för det men jag försöker

VEM:
Saknar du:
Märta
Vill du döda: ingen
Rörde dig sist: hmm vet inte
Vill du slå: ingen
Kysste dig sist: skulle önska att der var han
Vill du kittla: madde
Kramade du sist: runa
Vill du prata med: Madde
Skrek du på sist: oj kommer inte ihåg
Vill du vara som: oj det är många
Sårade dig sist: Hemligt
Fick du sms från senast: madde
Ringde dig senast: madde
Är snyggast på jorden: vem ska man välja?!

HAR DU:
För många vänner:
Nej, vill ha fler
Tvångstankar: ibland haha
Färgat håret: japp
Brutit några ben: Nej
Några piercings: 2 i öronen och en i naveln
Egen dator: Jaa
Bra självförtroende: näh inte direkt
Kysst någon: ja
Sagt jag älskar dig till någon idag: nej
Bjudit ut någon: Kanske? Vet inte
Varit kär: Ja
Dumpat någon: Japp
Stulit någonting: vet inte, kommer inte ihåg
Lämnat landet: På semester
Gjort något olagligt: det har väl alla?!


HUR:

Går du: lagom fort
Svarar du i telefonen: "aa hallå"
Fördriver du tiden: vänner och innebandy
Mycket pengar har du: Tillräckligt och mer än så
Tjänar du pengar: jadå det funkar
Ofta diskar du: dikmaskin!
Ofta städar du: det hände..
Många stör du dig på: finns några stycken
Ofta träffar du din familj: Varje dag

TROR DU:

Att du kommer bli något: Jag är redan något
På gud: nej
På rymdvarelser: Nej
Att folk tycker om dig: ja dom som betyder något iallafall
På ett liv efter detta: aa
Att fiskar kan tänka: ja precis som hitta nemo!
Att du kommer leva länge: jag hoppas det


Kommentarer
Postat av: Rebecca

haha som i hitta nemo? ;P

2008-10-10 @ 22:59:50
Postat av: Nicole

ja hihi

en gullig liten film där fiskar har känslor, precis som jag tror att det är :P

2008-10-11 @ 00:25:07
Postat av: JULIA DEN BÄSTE

du har väl brutit din arm??:S

2008-10-14 @ 12:56:19
Postat av: JULIA DEN BÄSTE

du har väl brutit din arm??:S

2008-10-14 @ 12:56:28
Postat av: Nicole

oj jo det har jag, några gånger... haha

måste missat den frågan, bra där julia! :P

2008-10-14 @ 16:27:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0