Fredag

Och då var det helg igen, skönt.. Känner mig både extremt trött men även pigg och glad för en helg med många förväntningar. Igår fyllde mammsen min 40 år, så självklart så firades detta. Tuvärr kunde inte pappa vara närvarande eftersom han fortfarande var kvar i Tyskland av något skäl som jag inte har en blekast anning om. Så med eller utan pappsen firades fördelsedagen iallafall först på morgonen med presenter och sedan på kvällen på en mysig restaurang inne i city. Åååå jag åt så gott, plankstek med mos och bianässås. Blir ni suktade?! Det skulle iallafall jag blivit om det inte hade varit för att jag precis ätit en mysig fredags middag med familjen. Kvällen blir mest till att ta det lugnt och kolla på någon av de nya filmerna, eftersom jag börjar jobba klockan halv åtta imorgonbitti.

Måste bara säga att jag går nog i sveriges eller kanske världens konstigaste och knäppaste klass?! Lilla trampe klassen har nämligen fått för sig att samla på alla dessa coca-cola burkar som killarna bara häller i sig varje dag. Längst bak i klassrummet radas dessa burkar på varandra och detta har pågått i bara en vecka. Och ni skulle bara se denna lilla "pyramid".... Coca-cola pyramiden är nu uppbyggd av 74 stycken! höhö jag säger bara det; killar asså.. Men ni är sköna, iallafall oftast...

Puss puss ♥
haha måste bara säga en sak men ingen kommer fatta. Men vem fan rent ut sagt går på att en mentos tablett är knark. Madde, jag ska berätta för dig sen....hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0