Lördag

En mycket lyckad kväll igår måste jag säga. Efter träningen kände jag mig inte alls taggad för att träffa någon kompis, skulle helst bara velat lagt mig i soffan. Men efter lite taggande från madde piggnade jag snabbt till.
Det är helt sjukt hur fort hösten och kylan har kommit. Skulle nästan vilja kalla det för vinter kyla, för det är så himmla kallt på kvällarna. Bara några plusgrader, detta tycker jag inte om.. Jag vill ju ha sol och värme! Men men året har ju sina årstider, inte mycket att gör åt saken.
Nu när jag kom hem från madde möttes jag av en otrolig kyla i mitt rum. Det var iskallt så nu sitter jag här inlindad i en filt omringad av massa ljus. Och det börjar kännas varmare. Men det är inte länge till jag får njuta av denna lilla värme för snart ska jag och syrran åka in till stan för att shoppa. Eller rättare sagt jag ska shoppa.

Senare idag blir det även en sväng till ikea med mamma. Hihi, roligt... Näh nu ska jag inte låta ironisk, det ska bli roligt. (jag ska ju få saker) Haha. Kvällen blir iallafall som viljan var igår att bara chilla i soffan. Har ju tidig match imorgon så ska försöka lägga mig i tid. Försöka iallafall.....

Aja nu tickar klockan iväg, drottninggatan väntar!
Puss puss, skriver troligtvis ikväll  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0