Lördag

Med tunga steg och trötta ögon kunde jag trots allt komma iväg till jobbet. Dock många hjärnsläpp innan jag kom iväg som ledde till att jag behövde vända några gånger. Men skit samma, nu är arbetsdagen slut efter bara några få men ganska jobbiga och effektiva timmar. Jag hade planerat att bara ta det lugnt nu när jag kom hem men inte blev det så inte, utan det var bara att hjälpa till hemma för att förbereda inför mammas 40-årsfest för släkten. Så nu har jag varit duktig och hjälpt till i köket tillräckligt länge för att nu kunna få sätta mig och skriva i min blogg. Min släkt är inte precis den roligaste kan man ju lugnt säga, så det käns lite sådär både tråkigt och roligt inför kvällen... Men men den blir till det man gör den. Om jag skulle bestämma så skulle jag helst vilja träffa någon ikväll, en bra bortförklaring för att gå hemifrån. Hahaha, nejdå kussarna är gölliga..!

Nu när jag äntligen kunnat smita iväg från allt här hemma och sitter bakom en stängd dörr i mitt mysiga rum tror jag att jag ska passa på att se klart den film jag började se igår. Den verkade jättebra men som vanligt somnar jag... haha var väldigt trött (min bästa ursäkt... som jag alltid använder).  P.S I LOVE YOU, heter filmen. Alla borde se den!

det är på gång, det är på gång. För jag har bestämmt mig för att ge det en chans, så hoppas på det bästa... Det kändes bra iallafall.

Puss puss överallt! ♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0