Lördag

Ilskan efter matchen har äntligen börjat lägga sig, inte en ilska av att vi förlora med 3-2 utan av andra orsaker. Orsaker som jag helst inte vill prata om, blir bara på dåligt humör. Efter matchen åkte jag, mamma och lovisa till skäris. Men varken jag eller syrran var på shopping humör och så var det väldigt väldigt mycket folk där så vi åkte hem ganska fort. I skäris fick mamma ett väldigt tråkigt telefonsamtal som vi alla blev både arga och ledsna över. Men det är en annan historia som man inte skriver i sin blogg om, och framför allt inte jag. Så då kom min ilska tillbaka.. men mest för att våra planer bli annorlunda och inte blir av...

Ikväll var det tänkt att jag, madde och sofia skulle gå på bio. Men sofia lilla sötiden blev sjuk... så då är vi bara två kvar. Haha efter att ha sett att det inte finns några platser i bio salongen kvar så bestämmde sig jag och madde oss för att kolla på film hemma hos mig istället. Myspys med alla mina filmer som jag har på datan istället.

Pusspuss, ses och hörs! ♥
måste bara säga att jag är så himmla stolt över dig, verkligen ett jätte stort steg. Ett steg som betyder grymt mycket för mig. Jag älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0