Måndag

Med en härlig nyduschad känsla och en mindre härlig känsla av en vrålhungrig mage ligger jag här i min säng och skriver detta inlägg som jag lovat er alla.  Jag håller det jag lovar, än så länge iallafall... Varför då en hungrig mage? Jo det är nämligen så att imorgon ska jag till sjukhuset för ännu några tester (laktos tester) och får därför inte äta eller fricka något efter klockan åtta ikväll. Oturen var bara den att jag hade träning ikväll så senast jag åt något var vid femtiden. Och nu skriker verkligen magen....tänk vad hungrig jag ska vara imorgon bitti. Haha tror också att det kan vara lite psykiskt, eftersom jag vet att jag inte kommer få äta på mer än 12 timmar och vet att jag kommer bli hungrig så blir jag det. Men som jag brukar säga "Jag överlever" dock att jag nu blir tvungen att leva som undernärd i ett dygn..men det får funka. 

Efter skolan imorgon ska jag och padde åka och köpa våra älskade biljetter till söndagens match mellan bajen-kalmar. Kan tuvärr inte umgås med madde så lång stund imorgon eftersom jag måste plugga inför provet vi har på fredag. Usch jag är både trött, fryser och hungrig. Ingen rolig situation måste jag säga. Därför ska jag vara så där halvt tråkig och säga god natt för ikväll. Men vi hörs imorgon då jag lovar er att berätta om mitt sjukhus besök.

Pusspuss, god natt ♥

detta var sista gången jag försökte, nu släpper jag dig. Tänker inte försöka längre. Har nu förstått att allt var ditt fel.... nu är det din tur att visa intresse om du fortfarande vill vara min vän, men det får bli snart isåfall...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0