Måndag

När slutsignalen gick vid halv tio igår visa måltavlan 13-3 för oss. En riktig rolig match att spela, vi spelade grymt. Är faktiskt väldigt stolt över min insatts, ett mål efter dryg bara en minut och sen flera assister (höll inte räkningen). Passningar (assister) är verkligen min grej.... Kan få in dom som gott som hela tiden, vilket är så himmla roligt! Snygg spel är ju allt. Många timmar vila från innebandy blev det inte. Denna trötta sega måndag började med innebandy träning i skolan (var ensam tjej). Först tuff och ganska jobbig fys - och styrketräning och sedan innebandy. Men nu är det avklarat så nu sitter jag här och väntar på svenska lektionen som ska börja om tio minuter.

Planer för ikväll blir att plugga, städa och träna. Måste verkligen städa mitt rum.... Hehe skulle skämmas om nån kom hem till mig. Så fram med dammsugaren.....! Skulle helst vilja träffa någon kompis, men vet inte vem.

Puss puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0