Never or what?

"never say I love you, if you really don't care
never talk about feelings, if they aren't really there
never hold my hand, if you're gonna let go
never say you're going to, if you don't plan to start
never kiss me, if it dosen't mean anything
never say you want me and need me again if your not sure about it.
But if you really want me, you have your chance right now".

Dikten berättar nästan princip hur mina tankar varit den senaste månaden. Tankar som inte kunnat försvinna ur mitt huvud. Tankar om en längtan men även osäkerhet. Osäkerhet om det var äkta, och längtan till det som kändes äkta och ibland helt fantastiskt. Men nu vet jag inte längre. Jag vill men ändå inte... Du har fortfarande en chans, för jag är villig att försöka. Frågan är bara om du ger mig en till och att du verkligen menar det. För om det inte är äkta och seriöst så har jag gått vidare. Mina tankar och drömmar är bara till den person jag hoppas och trodde att du var.

pusspuss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0