Söndag

Om du kommit in på min lilla blogg genom länken jag har på min pa hör du troligtvis en väldigt fin och bra låt. Jag är helt besatt av den, speciellt den fina texten. Som sagt, igår blev det inte bio utan vi kollade på My daughters secret istället. En väldigt bra film, den borde ni se. Nu efter käns det som om vi gjorde ett bra beslut att inte gå på bio med tanke på att det kostar en hel del pengar. Eller nja dyrt är det ju inte...men käns onödigt när man kan kolla gratis hemma.

Klockan är "bara" fyra på dagen men jag har redan hunnit med en hel del. Både jobbat och varit i stan på en shoppingrunda. Mycket till shopping blev det dock inte, två fina ljus, ett par jättegulliga vantar och lite smink. Denna lilla vistelse i stan blev inte heller speciellt lång, utan kom hem efter lite mer än en timme. Men det fick räcka.
Just nu ligger jag och har det bäst i soffan och försöker få lite vila och tagga upp inför matchen ikväll. Men innan match blir det till att slänga i sig lite mat. Ikväll möter vi nynäshamn, ett lag som sägs vara väldigt duktiga och framförallt stora i kroppen. Men det ska jag väl klara? Shit, jag är ju stark..... haha. En sen kväll ute på planen blir det, skulle gissa att matchen inte är slut förän vid halv tio (lite tidigare kanske).  Men efter en timme innebandymatch sover man nog gott.

Skola imorgon...... hm. Varför kan man inte ha studiedag varje måndag? Tänk vad skönt det skulle vara. Men det är bara att köra på. "Klaga leder ingenstan".

Puss puss, ha en bra dag! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0