Tisdag

Om denna fruktansvärda nyhet som spridit sig över hela världen stämmer blir detta mitt sista inlägg. Jorden ska nämligen (kanske) gå under imorgon. Läskigt! eller hur? Såklart man inte tror på det men tänkt om det vore sant... liksom var ifrån kommer tanken från början? Det är ju iallafall 5000 forskare som anser att det kommer hända. Men något sådant riskfullt att hela jorden kan gå under kan man väl ändå inte få utföra?!

Min vistelse på sjukan idag gick jättebra. Fick dricka någon väldigt äcklig blandning och sedan ta ett blodprov varje halvtimme. (sammanlagt 5 prover) sedan var det klart. INte mer komplicerat än så. Mer komplicerat är det nog däremot för läkarna att nu faställa om det är laktos jag är allergisk mot eller om det är något annan fel. Om det mot förmodan inte skulle vara laktosen kommer jag få göra fler undersökningar. Men det tar vi då isåfall. Vem vet imorgon kanske jorden ändå går under....? haha skoja bara, ni läsare får nog stå ut med mig ännu lite mer. "vilken tur" tänker ni nog alla nu. Haha.

känner att jag behöver mycket sömn inför morgonträningen imorgon som blir lite speciell eftersom hockey killarna ska vara med och spela innebandy. Ska bli roligt och se hur det blir.... haha vi innebandyspelare ska allt visa dom vart "skåpet ska stå". Så akta er jaaooo. God natt, ha en fantastisk natt, puss puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0