Tisdag

Sitter i skolan och har precis haft skolfoto. Usch säger jag bara! Klassfotot vet jag inte hur jag blev men ensam fotot blev en katoastrof. Efter att fotografen tagit fotot visade han det för mig och jag typ bara skrek och sprang ut ur rummet. OMG han måste tro att jag är helt knäpp. "knäpp blondin" eller vad? Problemet är att jag verkligen hatar skolfoton, liksom är det nödvändigt att ha? Jag brukar då aldrig köpa det, bara skolkatalogen.  Haha direkt när man får skolkatalogen börjar man med att leta efter de snyggaste respektive fulaste. Taha! Så gjorde vi tjejer alltid i västberga, vi skrev ner vilka i varje klass som var snyggast och sedan en "vinnare". Haha tänk om alla bara visste... Men det var roligt.
På tal om pinsamma saker man gjort. Madde kommer du ihåg lappen vi skrev hemma hos dig för några månader sen? Hehe shit asså tänk om nån skulle hitta den, eller ännu värre om det vi skrev skulle läcka ut. Men än är väll inte hoppet till våra små funderingar/drömmar bort, jag hoppas iallafall på några (a) Okej? ingen fattar, bara jag och madde... hah sötis!

Ikväll blir det till att plugga inför matteprovet som är på torsdag. Ska nämligen till stan med Sofia och Madde imorgon så det är väl lika bra att få plugget gjort (en mindre sak att tänka på). "Vi ska på skattjakt"  Skatt = Killar men även på en liten shoppingrunda. När jag och mammsen var i stan hittade jag några tröjor som jag vill ha, vet inte varför jag inte köpte dom då? Men det är väl lika bra att tänka några dagar så man inte bara köper för att köpa. Men nu har jag iallafall bestämmt mig, jag måste ha någon av dom tröjorna.

Hösten är här, och jag  bara njuter av det. Största syftet är att man kan klä sig så mysigt; Jacka, stövlar, vantar och halsduk. Bara älskar den här tiden på året, innan det blir alldeles för kallt. För fryser gör jag konstant hela tiden så jag får njuta nu medans kylan inte riktigt kommit (är dock ganska kallt på morgonen men eftermiddagen är skön). Hihi jag har nya vantar som är extremt söta och sköna. Svarta med rosa blommor, från indiska. Passar jättebra till mina svart nya jacka som jag köpte för nån vecka sedan.

Dessa åtta minuter som återstår av rasten ska jag tillbringa till något annat än att sitta här och skriva blogg.
Puss puss överallt, ha det bra! ♥♥

                                               

Kommentarer
Postat av: hej

vad har du köpt för jacka?

2008-09-30 @ 18:12:02
Postat av: Nicole

typ en höstjacka, svart. Skitsnygg (a)

haha

2008-09-30 @ 21:16:33
Postat av: hej

från?

2008-10-01 @ 22:03:48
Postat av: Nicole

vem är det som frågar?

2008-10-01 @ 22:30:49
Postat av: Anonym

en modeintresserad tjej

2008-10-02 @ 16:34:53
Postat av: Nicole

okej, det sa mig inte riktigt VEM det är? ;P hahahah

2008-10-03 @ 09:00:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0