Tisdag

Min lediga dag igår tillbringade jag inte till att plugga som jag kanske skulle behövt utan istället åkte jag till maddes skola för att möta upp henne där. Haha på plts vid hennes skola träffade vi på några lite ovanliga eller kanske ska säga knäppa/roliga killar. Orkar inte dra hela historien men dessa tre små pojkar var lite halv roliga. Sedan drog vi vidare till stan där jag skulle handla fixtrix till mitt hår. Och det blev sååå fint, är jättenöjd. Hehe går och speglar mig hela tiden!

Idag har vi idrottsdag i skolan, vi skulle mötas klockan nio vid universitetet för att ha orientering. Eftersom jag är så himmla duktig, näh skoja eftersom killarna och lite jag är så himmla duktiga på orientering blev vi klara väldigt snabbt. Så då passade jag på att åka hem innan dagen fortsätter klockan ett i SL-hallen då vi ska ha spökboll. Så detta är mitt svar till varför jag sitter hemma och segar just nu. En väldigt skön dag måste jag säga...
När jag kommer hem sen igen blir det däremot inte mycket till at sega för redan klockan fyra måste jag börja åka till innebandy matchen. Varken jag eller runa har skjutts så vi tar tuben till Hallunda, eftersom matchen spelas i Botkyrkahallen. Älvsjö aik - Balrog, dom tar vi lätt! Haha härlig inställning

Om jag någon gång förstår mig på min mobil ska jag lägga in nya bilder så ni kan se mitt nya hår. Men man får väl be om hjälp som vanligt.... haha.
Just det, på fredag ska vi ha kräftskiva här hemma. Bläää, hehe tycker inte om kräfter. Får väl äta det man har till. Vad man nu har? Eller äter man bara kräftor? hehe har ingen anning.

nu måste jag börja  fixa mig innan jag ska åka iväg, pusspuss♥

Kommentarer
Postat av: lisa

Det blir aldrig plugg när man tänk sig det haha :P

2008-09-24 @ 17:35:09
URL: http://lisacarolin.blogg.se/
Postat av: Nicole

jo haha men det kan vara skönt med en ledig dag ibland också ! :)

2008-09-25 @ 09:38:37
Postat av: lilo

jag gillar inte heller kräfter

2008-09-25 @ 13:36:43
Postat av: Nicole

näh jag fattar verkligen inte dom som kan tycka om det, hehe är ju försig alla. Men ändå...

2008-09-25 @ 23:17:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0