Tisdag

Hah så knäppt så jag nästan skrattar åt det, igår blev jag nämligen tillfrågad om att medverka som statist i en film. Skulle ju varit otroligt roligt att tacka ja till detta jobb men tuvärr måste jag säga nej eftersom det är nere i Örebro. Och jag har ingen möjlighet att kunna komma dit ner. Men det kommer fler chanser, hoppas jag?

Just nu sitter jag i klassrummet och njuter av den härliga rasten med en törtande känsla i munnen innan de tär dags för fysiologi igen. Nu på morgonen har vi fått tillbaka våra prov som vi gjorde i fredags. Precis som jag kände så gick det väldigt bra, MVG! Mitt första betyg i gymnasiet, en bra början måste jag säga... Hmm bara en minut på rasten, bäst att jag börjar logga ut.
Skriver troligtvis ikväll när jag kommer hem från stan med madde. Måste åka och köpa present til mamma som fyller 40år på torsdag. Måste även springa in på restaurang Chaplins för att boka ett bord, eftersom pappa är i tyskland hinner inte han och bad mig då boka ett bord där. Hoppas bara att man får det som 16-åring?

pusspuss ♥

                                                                  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0