Torsdag

Jag har lovat min söta lilla sofia att jag ska skriva i min blogg idag. Har försig försökt lova mig själv varje dag att göra det men nu när det är sofia måste man ju bara hålla det. Inte kan man svika sina små vänner inte..
Idag har man stått ut med veckans jobbigaste dag, var faktiskt nära på att stanna hemma. Torsdagar är ju bara så tråkiga. Först matte och sen spanska, varje lektion i tre timmar. Fatta tre timmar matte.....! okej om man hade en rolig lärare men man har ju oturen med sig så lektionerna är inte dom roligaste precis. Men det är bara att stå ut, betyg vill man ju ha så det är bara att kämpa. Inte för att man behöver kämpa så mycket med matte A, tycker nämligen att det är väldigt enkelt. Men det känns bara skönt..

Imorgon, imorgon, imorgon! Äntligen sån där härlig fredag igen som alla bara älskar. Man känner i hela kroppen en glad känsla av att snart få vara ledig och bara ta det lugnt. Alla i ens omgivning käns mycket gladare och positivare på fredagar. Härligt härligt! Vad ska jag göra i helgen då? Käns faktiskt som om varje minut är planerad.

Fredag,  först träning och sedan hem på kräftskiva (blää för kräftor) och umgås med lilla söta Linus och Viggo
Lördag,  Match på morgonen mot Högdalen sedan shopping och senare mot kvällen troligtvis bio.
Söndag, Dags för jobb igen, bara att ställa väckar klockan... Sedan efter mycket vila,  klockan åtta på kvällen spela DJ match mot nynäshamn.

Imorgon i skolan är det basketturnering, vilket jag missar eftersom jag ska till doktorn igen. Både synd och tråkigt liksom hur ska mina små pojkar i laget klara sig utan mig? Det är ju liksom jag som gör tre poängarna! haha men dom får klara sig. Doktorn käns ändå viktigast, imorgon får jag ju troligtvis resultaten av alla tester jag gjort. Antingen positvit (vilket jag ser det som) att jag är laktos allergiker eller negativt att dom inte vet vilket betyder att de ska göra flera undersökningar. Usch det orkar jag verkligen inte.... tillbringa dagar på vårdcentralen och sjukhuset är inte roligt. Men det som måste göras måste man göra. (visst lät det smart)

Men nu ska lilla prinsessan sova och ladda inför provet imorgon i fysiologi. Har inte pluggat speciellt mycket men jag kan allt. Haha läshuvudet är iallafall helt friskt! God natt, puss puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0