Torsdag

Dagarna och veckorna bara flyger iväg, kannske inte sån bra bort förklaring till varför jag inte har skrivit på några dagar men det är det enda jag kan komma med. Jag har helt enkelt inte tagit tid till att ha satt mig ner och skrivit.
Just nui har vi rast, bara fem minuter kvar innan matte lektionen ska fortsätta. Hmm matte... aja det får funka. Man får göra det bästa utav situatione. Matte A verkar ju inte det minsta svårt, så detta ska man nog kunna skrapa till sig ett bra betyg. Efter lunch är det dags för vår första spanska lektion. Käns som om man typ har glömt allt spanska under sommaren men även det kommer nog tillbaka under eftermiddagen.

Efter skolan ska jag iväg och träffa madde innan det är dags för en två timmars träning med fys och innebandy.
Puss puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0