Söndag

Ibland känner jag mig verkligen dålig, och fram för allt när någon eller jag själv kommer på att jag en än gång glömt att skriva i min fantastiska blogg. Många frågar mig om jag tröttnat och det har jag absolut inte utan jag har faktiskt inte riktigt något helt och bra svar på varför jag inte skriver lika ofta. Kanske att skolan och träningar dragit igång? Jag måste iallafall tacka mina kära vänner som påminner mig och gång på gång säger att dom vill att jag skriver. Puss på er sötnosar!
Just nu ligger jag helt otroligt skönt nerbäddad i min underbara stora säng och bara njuter av den tid som är kvar på denna söndag och lediga helg. För imorgon är det dags för skola igen... Känner att jag verkligen inte orkar, skulle behöva sova ut. Har gått upp vid sex - halv sju tiden nu i 15 dagar i rad. Jag orkar verkligen inte! Men det är bara att kämpa på, om bara fem dagar får jag sova ut. Om jag inte bokat in mig på jobb då.... men aja jag överlever.
Helgen som varit har helt gått åt till innebandyn (sköndalscupen). Tre matcher igår där jag åstakomm med två mål och två assist (ganska nöjd över igårdagen). Dessa tre matcher som gick väldigt bra för oss gjorde att vi gick vidare till slutspel som skulle spelas idag. Och här slutar min beskrivning över dagen. Absolut inga kommentarer över matcherna idag....

NO COMMENTS NO COMMENTS NO COMMENTS NO COMMENTS
 
Jaha vad väntar inför veckan då? Jo, imorgon blir det inte vilken innebandy träning som helst utan imorgon släpper vi klubborna och ska istället lära oss självförsvar. Mycket roligt måste jag säga haha. Imorogn kväll ska vi innebandy laget öven ha möte om pragcupen som vi troligtvis ska åka på nästa sommar. Fett skoj att åka utomland med laget! Dock mindre roligt att det är ens egen mamma som håller i allt, haha men jag har ju blivit ganska van.... På fredag ska vi ha vårat första prov i skolan. I anatomi! Det ska nog säkert gå bra, om jag pluggar mycket vill säga.. för det är väldigt mycket man ska kunna. Så jag antar att alla lediga kvällar under veckan får tillbringas med näsan nere i anatomi faktahäftet. Näh nu sitter jag och babblar strunt igen jag har ju faktiskt halvt bokat in lite saker under veckan. Haha glömsk som vanligt..? På tisdag ska jag träffa madde och köpa biljetter till bajen-kalmar matchen (spelas på söndag) och på onsdag ska jag troligtvis träffa dom små söta flickorna från gamla klassen och ta en fika på något mysigt ställe.
Hmm när jag ser min vecka frmför mig inser jag att jag har alla dagar inbokade... när ska jag hinna plugga?! Får väl bli på kvällarna. För jag vill verkligen ha skitbra betyg på det där provet.

Nu tjatar madde på mig att jag ska sluta skriva så att hon ska hinna läsa det innan läggdags. Så madde när du läser detta har du äntligen läst klart mitt inlägg, haha.
Nu ska jag lova något jag säker kommer ångra. Men jag ska ändå LOVA att jag ska skriva minst ett inlägg varje dag denna vecka! Nu ska jag sova, god natt puss puss ♥


Kommentarer
Postat av: madue

shiiti x) det där inlägget tog en halvtimme medans jag hade skrivit det på fem minuter sega människa x)

2008-09-07 @ 22:50:50
Postat av: Nicole

haha madde du har aldrig aldrig aldrig skrivit ett sånt här långt inlägg :P vadå seg?! nu gör du mig ledsen... jag som tycker att jag är så snabb på alt höhö ;D

2008-09-07 @ 22:52:47
Postat av: Anonym

haha eller jo, har jag mycket längre x)haha du är seg, jag är snabbare på att skriva än dig iaf ;D haha, något jag är bättre på siffor och skriva ;d

2008-09-07 @ 22:55:00
Postat av: Nicole

nja kanske då... men bra blir det? ;D

iallafall oftast... :P

2008-09-07 @ 22:57:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0