Fredag

Ooups I did it agin...Ännu en gång har jag inte riktigt hållt vad jag lovat att jag ska skriva i bloggen varje dag. Men har tänkt lite på det här, och de tär ju faktiskt min blogg. Eller hur? Så därför borde jag varken behöva ursäkta mig eller lova något. Haha bestämmt det lät.... men blir bara så besviken på mig själv annars.

Äntligen är det helg! och veckan har inte varit det minsta jobbig, utan tvärt om. Veckan har nästan "flygit" iväg. En hake denna vecka har väl dock varit anatomi provet som vi hade idag. Men nu är det ur världen, och det kändes jättebra. Tror jag fick med allt på både G, VG och MVG. Så nu är det bara att vänta och se vad det blir för betyg.
Om drygt en timme ska jag börja dra mig mot västertorpshallen för att ha en härlig innebandy träning. Efter träningen blir det snabba ryck för vid kvart över åtta ska jag och madde träffa therese för att åka in på en fest. Känne rmig inte riktigt på fest humör, men får hoppas att det blir roligt...

Föresten så jag inte glömme rbort det. Men jag har slagit vad med Sndreas att AIK kommer vinna mot Djurgården. Haha tänk att jag kommer "vinna" hela 50 spän efter matchen... lätt förtjänta pengar, för alla vet ju att djurgården kommer förlora... Eller hur? Så här har vi ett litet bevis på att vi har slagit vad, inga bortförklaringar!

Pussar och kramar ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

inte för jag är något av dem, men djurgården ska vinna lätt, aik suger stenhårt!

2008-09-14 @ 00:41:06
Postat av: Sofia

aik vinner, ingen tvekan !

allmänna idrottsklubben, vi är överallt :)

2008-09-20 @ 19:33:50
URL: http://fiass.blogg.se/
Postat av: Nicole

näh jag håller ju inte heller på något av lagen men måste ju hoppas på en vinst för aik nu när jag sattsat pengar :D

2008-09-23 @ 11:55:22
Postat av: Astronauten

Hej! Jag undrar om du skulle kunna tänka dig att ägna en minut åt att vara supersnäll mot mig och RÖSTA på mig och LÄNKA till mig i den här fototävlingen



http://microsites.nokia.se/6220/index.php?thanks=1#/grid/1/-1/votes/5185986



Vore hur snällt som helst och det skulle göra mig jätteglad! :D



PS. Du kan även vinna en mobiltelefon när du röstar :)

2008-09-23 @ 11:57:40
URL: http://astronautenochfrank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0