annandag påsk

Med tunga steg gick jag upp den här morgonen efter att väckarklockan ringt vid halv nio. Kunde i och för sig sovit längre men jag vill ha tid på mig innan det är dags att åka till träningsmatchen som börjar klockan tolv. Men nu efter en liten frukost är jag tillbaka i sängen igen och tar det lugnt med datorn i knät. Jag måste ju skriva i min nydesignade blogg. Känner att jag helt böjar tappa känslan för frukost, känns enformigt och inte alls gott längre. Men man får väl tvinga i sig? Även godis är något jag helt tröttnat på, fick påskägg nu på påsken men har princip inte ätit någonting, så nu är det dags för mig att ta bort allt detta onödig socker!

Time för att börja pack innebandyväskan, skriver senare idag
puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0