Fredag kväll

På grund av att jag klantade till mig lite förra helgen med att komma hem i rätt tid har mamma och pappa idag kommit upp med nya bestämmleser. Måste vara hemms senast 02.00.. vilket suger, men men de tär väl lika bra att hålla det. Har ju faktiskt gjort det idag och till och med två timmar tidigare. Kom hem lite innan tolv efter att varit ute med lite kompisar och chillat med en värmande brasa. Men eftersom det inte dök upp något nu förän man var på väg hem kändes det onödigt att dra någonstans, så hemgång var det smartaste alternativet. Det är ju en dag imorgon också!

Men nu ska jag fixa mig inför kvällen och ge twilight filmen ett tredje försök, har nämligen somnat varje gång jag sett den. Men ikväll vill jag verkligen se den, så det blir till att tejpa upp ögonen. Haha, sov så gott
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0