Fredag

Början av kvällen igår blev som jag hade tänkt; bara ligga hemma och kolla på tv. Men vid elva tiden skickar Kevin sms och säger att jag ska ner till Hägerstens Hamnen där de har lite chill. Så jag åker till Aspudden där jag möter upp Oscar och sen vidare till axelsberg och grillningen. En väldigt mysig kväll, iallafall så länge brasan levde.. Men när brasan dött gick de flesta (dom jag inte kände) och kvar blev vi några stycken som tog sällskap hem. Eller jag skulle hem iallafall.. Hehe dessa stränga regler med tider alltså, jag blir verkligen galen! Men igår var jag iallafall en duktig flicka som var hemma i bra tid, vid tio i två ungefär. Så det borde väl kompensera att jag får vara ute hur länge jag vill ikväll?

Ikväll blir det troligtvis och till att vara ute. Ska först möta madde i tumba och fixa lite, men sen är det tänkt att hitta något mysigt ställe och hitta skönt folk som vill vara med. Hoppas verkligen det här fina vädret håller i sig till kvällen.

Men nu ska jag börja fixa mig, leta i garderoben efter några riktigt snygga vår kläder. Funderar på att ta någon av mina två ny kläningar.. Är i och för sig samma kläning men olika färger, så det borde ju inte vara så svårt att välja? Men tyvärr så lider ju jag av den svåraste typen av beslutsångest.
Juste vid två tiden kommer moster och kusinerna över också på lite vårfika.

Ha en super bra dag, ska verkligen försöka att ta massor med bilder ikväll som läggs ut på bloggen.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0