Glömsk

Usch asså jag vet inte vad jag ska göra åt mitt dåliga minne. Men nu är det som det är, och jag har varit glömsk en än gång.. Hehe hade helt glömt bort att jag skulle träffa tjejerna från gamla klassen imorgon, och jag som skulle fika med fia.. Men hoppas verkligen inte hon blir sur på mig nu (hahahaha) men vi tar det på onsdag eller torsdag istället.

Nu ska jag hoppa in i en dusch och försöka att snabbt göra mig klar, för jag vill ju inäg och se fotbollsmatchen... Men nej min mobil är helt tyst, så det får väl bli att jag sitter hemma.. Hehe kanske bra med tanke på att jag har massor med plugg. Så nu hoppar jag som sagt in i dushen, puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0