hatar det, älskar dig

Egentligen gör det så himmla ont i hjärtat.. att detta hela tiden ska finnas i ens tankar, bromsa det lyckliga och göra en orolig är bland det värsta. Ibland känns det bara så tugnt att le och skratta, eftersom man hela tiden går runt och bär på det.. En hemlighet? Inte egentligen, men på något konstigt sätt är det något man inte vill berätta. Jag skulle aldrig göra det, hur ont i hjärtat det än gör.. År efter år, svikelser efter svikelser. Men på något sätt överlever man det..

Allt handlar om att vara stark. Men hur länge orkar man? Hur länge orkar man hålla det inom sig? Hur länge orkar man hålla sin ilska innne? Hur länge ska man skydda sig själv ifrån att inte berätta för någon? Hur länge ska det här hålla på? Eller föresten, finns det ens ett "slut" ? Tyvärr tror jag inte det... Jag hatar det så himmla mycket. Det gör så ont när du sviker..

Förlåt alla läsare för att ni inte förstår något... för det är ingen som vet eller kan förstå så ni behöver inte ens gissa.. Jag behövde bara skriva av mig lite.. Några kanske kommer bry sig (tack så mycket) men helst vill jag inte att någon ens frågar om det, utan finns där bara för mig. För det är de glada och lyckliga stunderna som gör att man orkar stå ut med jobbiga tider.. Så snälla, fråga mig inte.. För jag är lycklig, i nu läget har mitt liv aldrig varit bättre om jag ska vara ärlig. Men det där, det har alltid funnits, och kommer alltid finnas med i mitt hjärta. Som ett litet svart hål, ett svart hål som många gånger är ganska tugnt, speciellt när man är ensam..

Men till dig, vill jag iallafall säga att du betyder allt för mig, jag älskar dig, och kommer alltid göra

Kommentarer
Postat av: Anonym

gumman finns alltid här för dig glöm inte det <3<3

2009-04-21 @ 20:03:55
URL: http://mhelgstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0