ledig morgon & dubbla träningar

En ledig morgon till kart över tolv kan ju aldrig kännas bättre så här efter ett lov, eller hur? Verkligen en mjukstart. Men i och för sig var vi ju med skolan hela dagen i lördags.. (det är därför vi slipper innebandyträningen nu på morgonen).  Jag som trodde att denna måndag helt skulle bli fri från skol-innebandyträning, men nej nej istället ska det vara provträning för nya elever (och vi ska vara med och träna) vid tre tiden. Så det blir bara att träna 1- 1, 5 timme med skolan och sen hem en liten stund och vidare till lagets träning. Härliga tider! För visst är det så att man lägger ner tid på det man älskar? Det gör jag iallafall..

Planer inför veckan finns det inte så mycket av, förutom att jag ska träffa Sofia i stan imorgon och fika. Mysigt mysigt. Ska bli så roligt att träffas. Hon praktiserar inne i stan så det var ju perfekt. haha. Fler händelser i veckan är väl de samma som annars, skola, kompisar och träning.

Nu ska jag börja fixa mig lite smått, har inte bestämt mig än om jag ska till sklan och äta lunch eller om jag ska komma direkt till lektionen som börjar kvart över tolv. Det är ju pasta idag i skolan, vilket inte är en favorit, så det blir nog att sega hemma.. Juste innan jag slutar skriva ska jag berätta om det citatet som står längst ner i inlägget laddad till tusen, just så sa nämligen min tränare i skolan till mig och det stog även på mitt omdöme. På något sätt gör det mig så himmla taggad, och får mig att verkligen vilja uppnå det ; att jag kan bli hur bra som helst.. Men bara om jag vill, och om jag kämpar..

Puss puss, självklart slänger jag in ett inlägg senare idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0