Lördag

Förlåt för en dålig uppdatering under de senase två dagar. Men har helt enkelt inte orkat, och så skyller jag lite på matilda också. haha nej då, men som vanligt bor vi tillsammans på helgerna. haha den där lilla pajasen alltså.
Iallafall i fredags efter träningen åkte jag hem och åt en god lunch och sen fick jag skjuts till Matilda där jag sov över. Blev en skön och lugn fredagskväll. Taggade bara inför lördagen!
Igår, var äntligen lördagen här. Ett underbart väder på dagen gjorde en shopping dag på stan helt perfekt. Hade en hel dag med mamma och lovisa, kollade i affärer och åt god lunch. Man får ju passa på att ha sånna här tjejdagar när papi är i Indien och köper hotell! haha :D
Senare på kvällen var det dags för att träffa Matilda igen, drog till henne i bromma och fixade lite saker. Och sen vid elva tiden vidare till lite chill fest (eller vad det nu var). Blev dock lite sent, kom inte hem förän vid halv fem. Vilket inte var så populärt, men men skit samma.

Men nu ska jag fixa mig innan det är dags för träning.
Puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0