Måndag

Förlåt för dålig uppdatering, känns som om söndagen och denna måndag bara flygit iväg.. Gårdagen var iallafall ganska så trevlig med släkten, blir ju alltid lite långtråkigt i slutet men det var iallafall trevligt att träffa alla. Väldigt god mat och väldigt fint väder. Så denna konfdag var väldigt lyckad.

Min allergi kom i helgen, och har under igår och idag blivit värre.. Verkligen väldigt jobbigt. Brukar aldrig känna av den så mycket som jag gjort i år. Näsan kliar, ögonen rinner och kliar, huvudvärk och nyser hela tiden (alla min små bekymmer). Och glömsk som jag är har jag fortfarande inte fått i mig allergi tabletten.. Men nu ska jag faktiskt upp och hämta en annars kommer jag inte klara av natten.

Bara två och en halv dag kvar i skolan! eller ska man kanske bara satsa på två dagar och låta en lektion sakna mig?

puss puss godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0