Meningar som får ens hjärta att börja lysa

Igår blev det faktiskt en mysig kväll, trots kylan ute.. Till slut hamnade vi iallafall i tanto på en lägenhetsbakgård där vi fick ha våran egna lilla fest. Jag, matilda, kevin och fredrikar (haha tre stycken) Där var jag väl ändå lite fiffilurig?
Man kan ju undra varför man väljer att sätta sig utomhus en sån här kall kväll.. svaret har vi hur min dag har varit idag. Jag skulle nämligen upp tidigt för att åka till globen och kolla på SM-finalerna. Vi kunde därför inte åka på de festerna vi var inbjudna på, i vallentuna och tullinge. Därför väljer man ett närmre ställe och kommer hem i tid. Jag har förbättrat mig! haha vi hade iallafall riktigt roligt stundvis igår.

SM-finalerna i globen slutade med guld till Balrog's damer och AIK's herrar. Härligt med två stockholmslag på toppen av prispallen. Åhh vad sugen man blir att spela när man kollar, det väcker drömmar kan jag ju lugnt säga. Drömmar som jag verkligen ska uppnå, för jag ska en dag stå där på sm-finalens plan! Jag ska verkligen satsa allt jag kan, för om jag vill kommer jag klara det. Måste bara göra upp mina framtids planer lite, tänker inte berätta som än här i bloggen...

Rubriken på det här inlägget är till dig sofia, för nu började mitt hjärta verkligen att lysa. Att höra att du känner samma dag har varit det bästa jag hört på länge. Tack, eller vad man nu ska säga (a) Du vet det säkert redan, men du betyder otroligt mycket för mig!

Nu ska jag kolla film och ladda inför imorgon. Är sååå taggad alltså!
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0