Musik i bloggen

Med hjälp av underbart snälla Emma lyckades jag till slut få in min ipod i bloggen. Väldigt stolt över mig själv måste jag säga. Var faktiskt inte så svårt som jag trodde. Har tyvärr inte lagt in så många låtar eftersom det viktigaste för mig var att det skulle funka, men det ska nog fixas imorgon. Om det är någon som har förslag på låtar är det bara att söga till.
Är det bara jag som tycker att en blogg blir så mycket roligare och levande med lite musik i bakgrunden?

Nu snart är det dags för mig att borsta tänderna, sätta på mig pjamas och krypa ner under täcket och sätta på en film. Tror i och för sig att jag bara kommer hinna se förtexten innan jag somnar, men det är i vilket fall som helst iallafall ett försök till att se en film. Och inte är det konstigt att man somnar om man varit vaken sedan igår morse?

Godnatt

Kommentarer
Postat av: Emma Stenfors

Ingen orsaak (a)<3

2009-04-13 @ 16:22:30
URL: http://stenfoors.blogg.se/
Postat av: Klara

Hur gör man? :)

2009-04-14 @ 00:03:47
Postat av: Nicole

man går in på www.mixpod.com där man "gör sin ipod", sen när man är nöjd med musiken tar man koden som man sedan klistrar in i kodmallen :)

2009-04-14 @ 00:40:52
URL: http://ncee.blogg.se/
Postat av: klara

tack :)

2009-04-14 @ 01:32:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0