Onsdag

Snart har en veckas påsklov gått och jag har inte gjort något speciellt. Men det kanske är det lov är till för, att kunna ta det lugnt? Dessa två dagar sen i måndagskväll har jag varit med Matilda. Först måndag till tisdag sov vi hos mig och bara hade en tjejkväll och från tisdag till idag sov vi hemma hos henne. Igår var en väldigt intensiv dag för oss två, i och med att vi flängde runt ganska mycket. Först åkte vi till Kista där vi åt lite lunch (fy fan vad äckligt det var, ska aldrig mer äta en vegetarisk wrap..) efter det fick vi något kosntigt ryck och åkte till Häggvik där vi försvann lite..., men väl på tåget igen gick vi av i solna där energy dryck behövdes köpa för att vi skulle orka åka hem. Från solna åkte vi till matilda i bromma och sen efter en timme vidare till Hagsätra. Väl i hagsätra då klockan hunnit blivit nio på kvällen satt vi och kollade på fredriks träning. En väldigt lång dag innan vi på riktigt kom hem och tog det lugnt. Var hemma i huset i bromma lite över tolvslaget.

Idag har vi bara tagit det lugnt och spelat in lite låter. Riktigt bra måste jag säga

Nu ska jag upp och vara lite social med mamma innan det är träning, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0