Onsdag

förlåt för den dåliga uppdateringen under två dagar, har helt enkelt inte hunnit med. Igår kväll tillbringades faktiskt hela eftermiddagen och kvällen åt engelska pluggande.. så där lagom roligt, men men ibland kanske jag borde plugga. 

skoldagen idag var väldigt slapp, först innebandy teori och sen film. Väldigt skönt eftersom man är så där lagomt trött när en halv vecka gått... Efter skolan drog jag hem till kevin och träffa honom och Fredrik. Lite som en chock märkte jag där att jag hade träning när jag kollade in lagets sida... Så efter drygt en och en halv timme var det bara att dra sig hemmåt för att få i sig lite mat. Och nu ligger jag här i soffan och slappar innan det är dags att springa iväg till västertorpshallen. 

nu ska jag packa väska, puss puss

imorgon ska jag äntligen träffa min sofia, bästevän

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0