Onsdag

Nästan sista dagen i skolan idag, bara tre timmar matte imorgon innan man får tagga inför valborgskvällen. En kväll som forfarande inte har säkra planer, men det dyker nog upp något. Jag och matilda lyckas alltd få det roligt

Idag på innebandyteorin pratade vi om idrottspsykologi som handlade om mental träning. Vi gick igenom vad elit idrottare hade jämfört med vanliga idrottar. Och när jag satt där kom jag på mig själv att jag har väldigt starkt av allt det som krävs för att bli bra på sin idrott; självkänsla, koncentration och anspänning. Till exempel blir jag aldrig nervös om jag ska lägga en straff eller aldrig tvivlar på mig själv över vad jag kan.

Nu ska jag snart iväg och träna med a-laget. Älvsjös damer har nämligen provträningar dit några av oss 92:or blivit kallade. Men ska väl först göra lite middag. För er som är intresserade så tror jag att jag ska göra gröt

Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0