Onsdag

Godmorgon, klockan är ungefär halv åtta och jag har lite tid över till annat än att fixa mig inför skolan. Allt inför morgonens innebandy träning är nu packat och står redo vid dörren för att ta bussen som går 08.07.  Går alltid lite fortare att ordna sig på måndagar och onsdagar eftersom det är innebandy på morgonen, så det är bara att slänga på sig lite träningskläder, mjukisbyxor och tjocktröja och walla så är man klar! Dagens tränings outfit blir den nya JB-overallen, JB shortsen och självklart den snygga JB träningsväskan. Det har äntligen kommit! tog bara ungefär 6 månader.. men men nu är kläderna här iallafall.  Man kanske inte ska klaga med tanke på att vi får allt gratis (tjocktröja, mjukisbyxor, träningshorts, träningströja, strumpor och jacka). Och allt är skitsnyggt.

Ikväll, eller aa efter skolan iallafall så ska jag plugga. För en gångs skull har jag faktiskt lite plugg. Så kvällen tillbringas till spanska, arbetsmiljö och säkerhet och ska även försöka få tid till att gå och sola. Gjorde ju det igår och fick nästan chock över hur mycket färg jag fick på en gång. ojojoj säger jag bara, haha det är ju viktigt att ha bruna ben till våren!

Men nu ska jag fixa det allra allra sista, som jag egentligen inte vet vad det är men måste iallafall börja dra mig från datorn. Skriver senare idag, antingen i skolan eller ikväll efter allt plugg.

Puss puss, ha en superbra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0