Påsklov

Har nu gått nio långa timmar på mitt påsklov, timmar som bara flygit iväg. Efter en härlig avslutning med matte prov åt jag först lunch i skolan och sen åkte jag och Emma till Nacka. Först hem till henne och sen vidare till nacka forum här väldigt mycket shopping väntade. Tillbringade vår tid i äffärerna väldigt långe, ungerfär 20-30 minuter i varje. Vilket gav resultatet till att vi hittade de bästa kläderna. Mina små fynd denna dag blev ett par jeans leggins, en tröja, diadem, hårnålar, underkläder och glans spray. Men nu får det nog räcka med shopping för min del eftersom jag både hade shopping dag i lördags och en snabbtur i farsta igår då klänning, tröja och underkläder blev köpte.
Så nu är garderoben ännu mer fullpackad än förut.. Tycker iallafall att min och Emmas dag var jätterolig och trevlig. En helt klart bra start på lovet.

Mindre roligt att säga hej då till bästa matilda som ska till örebro imorgon, och blir borta ända tills tisdag! Kommer sakna henne massor.. eller gör det redan! haha. Men jag får överleva denna helg utan den fantastiska människan.

Planer inför kvällen finns inte. Så roligt var det.. Vill verkligen göra något, för jag vill inte vara kvar här hemma.. Så hoppas det dyker upp något. Skulle vilja träffa någon men nope de tär ingen som kan. Haha men det ordnar sig, det är jag säker på. Imorgon ska jag iallafall träffa min lilla madde padde som jag saknar enormt. Har inte blivit att vi träffats på ett tag. Men imorgon är det bestämt. Blir troligtvis fest eller chill ute om de tär fint väder. Vore ju helt fantastiskt med en skön kväll ute i solen. Lördagen har också planer, ska nog träffa Emma och Sandra.

Men nu ska jag börja fixa mig lite, mitt hår ser ut som ett stort katastrof ! haha
Puss puss

 
Ny tröja från farsta. Gina tricot


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0