Söndag

Gårkvällen och natten tillbringade på Ingarö med lite kompisar. En väldigt rolig kväll med chill i vardagsrummet och sen i natten ut i bara bikini för att bada och sen basta. Men måste nog erkänna att jag stog över badet, av två skäl, det första att jag redan är förkyld och det andra att jag inte vill bli sjuk till nästa helg då det är semifinal.
Eftersom inte bussarna går där ute på ingarö fick det bli att jag sov över där. Eller meningen var iallafall att jag skulle sova, men så blev det inte. Utan har varit vaken hela natten, så känner mig ganska trött nu efter att varit vaken i snart me rän ett dygn... Tog iallafall en tidig buss hem med grabbsen så var hemma vid nio tiden.

Nu måste jag dricka något innan jag törstar ihjäl, sen blir de till att fixa mig innan det är dags att åka på påsklunch hos farmor. Ha en super bra och solig dag, jag skriver senare idag och uppdaterar om min kväll.

Puss

PS.
ny design! Men får inte min ipod att fungera, måste verkligen ha hjälp av någon... (?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0