Tisdag

Idag efter skolan har jag och matilda varit mycket kreativa måste jag säga. Både att vi är ute i god, sprungit upp och ner för backarna på thorildsplan och sen burit väldigt tunga väskor. Så en tumme upp för oss idag.
Men åter igen blir jag nästan tvungen att berätta om mitt dåliga minne här i bloggen (något som inte längre är roligt) utan detta börjar bli extremt jobbigt. Den här tisdagen och de två tidigare veckorna har jag glömt skolböckerna hemma vilket gjort att jag blir tvungen att plugga massor hemma. Men igår kväll i ungefär tre minuter lyckades jag få lite minne i skallen och lyckades hitta min försvunna ipod. Haha en liten jäkla sak som jag aldrig förstått mig på.. haha nope ipod förstog jag inte för tre år sedan när jag fick den så jag köpte en ny. Men nu är denna oanvända ipod framme och jag kanske borde använda den? Sen kom även min försvunna mp3 fram ! Fast det var i och för sig mamma som hittade men men...

Nu är det snart middag, håller på hungra ihjäl
Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0