Torsdag

Jaha och då har snart en vecka på lovet gått...

Vaknade ganska tidigt imorse, vid 09.09 faktiskt. Var i och försig medvetet med en tidig eftersom jag annars bara degar till och sitter hemma hela dagen. Så denna tidiga morgon ska göra så att jag hittar på något idag? Man hade ju hoppats på fint väder som det var förra veckan på "det riktiga" lovet. Men nej, inte bara att skolan tagit fel lov vecka utan de har också tajmat in detta tråkiga molniga väder. Haha. Men om jag ska vara ärlig tycker jag faktiskt att det har varit mycket bättre att vara ledig den här veckan, vart man än åker så är det lugnt och skönt. Det gillar vi!
Idag om någon timme blir det nog en liten vistelse in till stan, där jag ska träffa matilda. Men nu måste jag verkligen bestämma och sätta regler för mig själv att jag inte ska shoppa något. Detta shopping-beroendet jag hamnat in är inte okej, så det måste bli en ändring. Haha annars kommer det ju börja flyga iväg pengar runt om mig. Ordentligt? Något jag var förut men nu ska börja sträva lite mer efter.. 

Nu ska jag hämta ett glas med den underbara juicen som vi köpte hem igår och sen ta en uppfriskande dusch.
Juste igår på innebandyn var inte min dag precis, jag flög och flängde överallt. Gjorde illa mig hela tiden. Haha så tummnageln dunkar och armbågen började blöda och blev svullen på kvällen. Ajaj har faktiskt ont i armbågen... Det gjorde så otroligt ont när jag gjorde illa den plus knät, men eftersom det var så klantigt av mig kunde man inget annat än att skratta. Klantig, mitt förnamn ungefär... haha

Puss puss, ha en fantastisk bra torsdag! Skriver senare efter min träningsmatch.

Kommentarer
Postat av: kajsa

bra musik =)

2009-04-16 @ 14:45:46
Postat av: matilda

vi slängde mina chips idag :(

2009-04-16 @ 20:25:03
URL: http://mhelgstrand.blogg.se/
Postat av: Nicole

Tack, men jag måste fixa ännu bättre låtar :P

haha lilla matilda gums då, vi får köpa nya <3<3

2009-04-18 @ 21:11:54
URL: http://ncee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0