vackert väder

Fick sluta tidigare idag från skolan, redan vid halv två.  Kändes väldigt skönt att få lämna skolan och komma ut i der fina vädret. Visserligen inte lång stund eftersom jag satte mig på en buss direkt. Men nu är jag hemma, och sitter faktiskt ute på altanen här solen värmer något otroligt. Om jag ska vara ärlig tror jag att min altan är sveriges bästa sol ställe, haha. Så med ett glas tränbär och ganska kilande ögon sitter jag här och njuter över att våren är här. hoppas bara vädret håller i sig till nästa vecka då jag är ledig..

Nu snart när jag samlat på mig lite energi ska jag börja plugga lite. Alltid mycket sista veckan innan lov.. Senare ikväll är det inte träning, utan vi laget ska plocka påskägg. Vi ska ju nämligen till Tjeckien i sommar på cup så vi måste samla ihop massor med pengar, så ikväll blir det till att fylla påskägg med godis som är på beställning. Haha faktiskt väldigt roligt, gjorde det förra året också. Planerna är iallafall att ha pluggat oh ätit middag innan jag ska ta bussen som går 17.17 här ifrån. Kommer nog hem ganska sent från påskäggs plockningen, vid tio tiden tror jag (eller, iallafall sent för mig som ska upp vid sex på morgonen...)

Hehe känner nästan deppig över detta fel min skola gjort med påsklovet. MenMen !
Ha en super bra dag, puss puss

måste bara berätta att om det är dålig stavning beror det på att jag nästan inte kan se skärmen eftersom solen ligger på så mycket. Men skit samma ni förstår nog vad det står! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0