Äntligen fredag

Bion igår var väldigt bra, verkligen en film jag rekomenderar. Redan igår kväll började jag känna mig dålig, ont i huvudet, snorig och som vanligt ont i halsen. Så imorse när näsan rann som bara den bestämde jag mig för att stanna hemma. Självklart skulle jag ju egentligen kunna gå till skolan, men pallar inte. Skönt med en lite extra dag för att bara vila upp mig inför dm i helgen, måste verkligen vara frisk då! Får se hur det blir med träningen ikväll, kanske står över pga av förkylningen och min sträckning så inte den blir värre... hehe fast tror nog jag hoppar att säga att jag är sjuk, tänker köra ändå !

Nu ska jag upp och sätta på en rulle och bara chilla galet, skriver senare. Puss


gammal bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0