förvirrad

Läskigt, vaknade i morse och var väldigt säker på att det var tisdag. Ända tills mamma började prata om packning till lägret..
- Men jag behöver ju inte packa idag?!
- Men du åker ju imorgonbitti

OOUPS!

herregud vad virrig jag är alltså, nu blev ju allt ganska jobbigt. Blir ju tvungen att packa idag, vilket jag verkligen inte orkar. Men vad ska jag göra? Det är bara att börja fundera på vad som behövs. Tre träningspass per dag och två matcher, så förmodar att träningskläder kommer ta den största platsen i väskan.
Bästa med träningsläger är nog att man slipper hålla på att fixa sig, bara gå runt i tränigskläder, mjukisbyxor och tofflor hela dagarna. Fantastiskt. Ser ju verkligen fram emot våra fyspass med den väldigt seriösa gamla hockeytränaren. Inställd på träningsvärk! (som jag redan har efter måndagens träning).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0