Hjälp..

... jag har blivit besatt av FarmVille (ett spel på facebook som går ut på att ta hand om sin egen farm). Väldigt roligt, men oj så det redan styr mitt liv. Jag skaffade det igår och redan har jag blivit helt besatt av det. Om jag skulle lägga mig på kudden och stänga ögonen skulle jag somna direkt, men tyvärr så har jag min (jobbiga) farm att ta hand om.. så måste hålla mig vaken i minst en timme till för att skörda mina små växter. Haha herregud säger jag bara, spelet styr mitt liv efter en dag!

nu har jag värsta hostattacken, min hals blir aldrig bra.. hostar så mycket så jag känner blodsmak, är det verkligen normalt?! och inte är det väl normalt att varje morgon känna att man inte kan svälja.. får nog ta tag i att kolla upp min hals för orkar inte med det här längre.

nu ska jag låta big brother hjälpa mig att tillbringa tiden tills jag får sova, natti natti

Kommentarer
Postat av: Anonym

MOHAHAHHAHAHAHAHA :D

2009-08-12 @ 15:13:38
URL: http://qattmammorna.blogg.se/
Postat av: Sandra

Låter som körtelfeber..

2009-08-17 @ 20:52:03
Postat av: Nicole

jo det trodde även läkarna att det var sist jag var och kollade upp det, men sen "bröt" det liksom aldrig ut.. :P

2009-08-17 @ 22:43:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0